0,00 Kč
0,00 Kč bez DPH

0 položka(y)

Doprava

Cena poštovného a balného (expediční poplatek)

Expediční poplatek zahrnuje veškeré manipulační poplatky, balné a dopravu. Zasíláme prostřednictvím České pošty. Můžete si vybrat ze dvou variant zaslání zboží.

 
Při platbě předem na náš účet:

Balík "Do ruky" – cena 99,- Kč
(jednotná cena do hmotnosti 30 kg) - dodání do druhého dne od podání zásilky na poštu

Balík "Na poštu" – cena 99,- Kč
(jednotná cena do hmotnosti 30 kg) - dodání do druhého dne od podání zásilky na poštu

 
Pokud zvolíte dobírku (platba hotově při dodání zboží pošťákovi) cena je navýšena o 40,- Kč


Balík Do ruky (dodání na vámi zvolenou adresu) 
V CENĚ SLUŽBY JE ZAHRNUTO A GARANTOVÁNO


  • Doručení na vámi zvolenou adresu.
  • Garance doručení již následující pracovní den.
  • Sledování zásilky on-line na internetových stránkách české pošty Track & Trace .
  • Česká pošta adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS ae-mailem již v den podání. A následně i v den doručování.
  • Můžete si zvolit i doručení zásilky v odpoledních hodinách.
  • Pokud vás pošťák nezastihne doma, uloží balík na vaši dodací poště.


Balík na poštu  (uložení na pobočce vámi zvolené pošty)
V CENĚ SLUŽBY JE ZAHRNUTO A GARANTOVÁNO

  • Garance doručení již následující pracovní den na vámi zvolenou poštu.
  • Sledování zásilky on-line na internetových stránkách české pošty Track & Trace .



POZOR DŮLEŽITÉ - Informaci o tom, že Česká pošta převzala Vaši zásilku do přepravy, obdržíte v avízu (SMS/e-mail). Pošta garantuje, že Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na  Vámi vybrané poště již od 12 nebo 15 hodin po dni podání. O tom, že zásilka je připravena k vyzvednutí,  budete informováni elektronicky. Papírovou výzvu již ve schránce nenajdete.


Převzetí zboží

Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

 
DŮLEŽITÉ - po obdržení zboží si prosím zkontrolujte, zda vám bylo doručeno všechno zboží, které máte na faktuře. Pokud by něco chybělo, tak nás neprodleně kontaktujte. Reklamace tohoto typu budou prošetřovány do 3 dnů od doručení od dopravce. Po této době již není možné reklamaci tohoto typu vyřídit.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi zodpovíme vaše dotazy.

Autodíly Teplice